søndag den 15. september 2013

Sandy til Rally prøver i Ekspert

I denne weekend blev der afholdt dobbelt rally prøver i Måløv, som Specielklubben for Belgierhunde afholdte.
Jeg havde meldt Sandy til begge dage i Rally Ekspert. Vi har en gang været oppe i ekspert klassen og det var da vi blev RØM dagen før, havde ikke ventet det skulle gå så hurtigt. Men vi bestod klassen, men fik ingen pinde.
Vejret var så dejligt om lørdagen og det er også derfra billederne er taget. Tak til Tina Hindsgaul for billederne. Hun var flittig..;o))
Sandy venter mens jeg går banegennemgang 
 Man må sige, at jeg har en hund som virkelig holder sin kontakt..;o))









Jeg havde desværre glemt mit eget kamera, men Lonnies var ledigt, da jeg skulle op. Tak til Lonnie..;o))
Filmen af vores gennemløb:


Sandy var dygtig og fik 97 point og blev anden vinder på dagen..første pind i hus..;o))
Om søndagen var Sandy også bare så dygtig. Igen fik hun 97 point, men denne gang vinder hun klasse..anden pind i hus..;o)) - desværre ingen film.
Stolt af min Smiling Sandy.

Ingen kommentarer: