onsdag den 18. september 2013

Dagplejebørn og chipning

 I går tirsdag tog jeg og hvalpene ned til Kristines gamle børnehave, hvor dagplejebørnene mødes hver tirsdag. Jeg havde aftalt med Gitte (dagplejer), at vi måtte komme forbi og lege.
Vejret var fra sin bedste side og hvalpe og børn hyggede sig gevaldigt. Vi var der en hel time og der var bare gang i hvalpene hele tiden.
 De voksne synes også om hvalpene..;o))
 Jeg var meget imponeret over hvalpenes reaktion på børnene. Dagplejebørn er jo ikke så store og de sagde også en masse lyde.
 Hvalpene søgte selv børnene og blev klappet og aet
 Der var rigtig mange børn, så der var nok at vælge imellem
 Spotify synes bedst om at være i sandkassen
 Her følger han en dreng..;o))
 Selvom der var dukkevogne eller store plastikbiler, så var der ikke nogeet hvalpene var bange for
 De tog det alle så pænt
 Tror de nød at blive nusset
Og på trods af børn og "larm", så fandt de også hinanden og legede sammen
 Da vi så kom hjem, var der ro.... men faktisk ikke så længe som jeg havde troet.
 Tirsdag aften kom Annette og skulle chippe hvalpene. Det klarede de også bare fint.
Tror ikke at Smarty overhovedet lagde mærke til at han blev stukket i nakken.
 Spotify var lidt utryg ved situationen, og sagde et lille piv. Han var ikke meget for at give Annette et kys bagefter
Stanley var også ligeglad, og gav glædeligt ud af sine kys. Annette havde også deres stambøger med, så det var en god ting..;o))
Tak til Annette for god behandling af mine hvalpe. Jeg er ikke så stærk i, når dyrene skal stikkes.
Her er en lille film, hvor drengene leger trækkeleg..;o))
http://youtu.be/Uj-TbKA18lo

1 kommentar:

Helle sagde ...

Uha de nærmer sig 8 uger. Det har været hyggeligt at følge dem på bloggen :-D (også selv om jeg ikke har sheltier ;-))