mandag den 2. september 2013

Hvalpene til stævne og fyrværkeri

Hvalpene er nu 4 ½ uge og der sker bare udvikling fra time til time. De er SÅ skønne, og jeg er meget taknemlig for at jeg kan være så meget sammen med dem ..;o))
Der er ved at være stor personlighed i de kære små. Og temperamentet er ved at træde frem.
De elsker stadig at ligge tæt..;o))
En lille film , hvor de leger i kassen -  http://youtu.be/RaEWEoj6_Mk
 Fredag aften kom de med mig ind i stuen. Vi har normalt ikke hunde i møblerne, men jeg var alene hjemme og ville gerne have lidt selskab af hvalpene
 Tro nu de hyggede sig med at sove i sofaen..;o))
 Sikken dog et blik han kan sende ham Tric..;o))
 Spragle kan også sende søde øjne
 Zobel spiser hundemad - men han fortrækker nu stadig Soffy
 Zobel er træt og sidder faktisk og sover
 Og hovedet falder længere og længere ned..;o)) jeg valgte dog at lægge ham op i kassen, inden han væltede
 Kuk kuk Spragle..;o))
 I weekenden var jeg jo til stævne med Sandy og min familie var ikke hjemme, så jeg måtte pakke både hvalpe og Soffy med på tur. Det gik over alt forventning og de små klarede det bare så fint. Her leger i deres hundegård.
Og man bliver meget træt af at være afsted. Om lørdagen blev det voldsomt regn- og blæsevejr og teltet stod ikke helt stille, men hvalpe sov fra det hele. De sov dejligt i buret.
 Turen hjem fra stævnet var det trætte hvalpe...;o))  
 Zoblerne leger
 Det varer ikke længe, så er Zobel ude af hvalpekassen
 De er begyndt at kravle fra den ene side til den anden
 Sødste små pus
 De er ved at gøre putteklar
 Lidt mere tumleri
 I dag har hvalpene spist mad til lyden af fyrværkeri - det var de lige glade med - på filmen er de puttet i hvalpekassen og sover videre til mere fyrværkeri - http://youtu.be/LmRqbaHxH34
 Et billede fra lørdag morgen  - smuk solopgang
Og så lige et billed af søde Sandy..;o)) 

Ingen kommentarer: