mandag den 9. september 2013

Gå- og cykeltur

Her i weekenden har hvalpene været lidt på eventyr. Men stadig er det mest stuen og haven som bliver brugt til leg og hygge.
 Zobel leger med rotten
 Tric og mus
 I fredags skulle Kristine til Jylland. Jeg og hvalpene kørte hende til Trekroner, hvor hun skulle med bus 888. Hvalpene kom lige ud på  græsset og fik tisset og lyttet til et tog.
 På hjemturen kørte jeg forbi min far, som bor på plejehjem
 Smukke Sandy og Tric. Sandy er begyndt at lægge op til leg med hvalpene
 Zobel har fundet en ny leg... han "plukker" blomster..;o))
 Fuld fart på Tric og Spragle kigger på
 Spragle på kig
 Hygge i buret
 Weekendens støreste eventyr var nok cykelturen. De fik sele på og op i kurven og så trak jeg afsted med cykel og hvalpe. Jeg havde selvfølgelig en finger i hver sele. De tog det så flot.
 Ved ikke lige hvad Joakim siger til, at Tric er ved at ordne Joakims nye Vans...!!
 Der er kamp om pladserne ved mælkebaren. Nedtrapningen er i gang.
 Søde lille Spragle
 I går søndag var vi på gaden. Selvom der kun er tre hvalpe, så kan det være svært at følges ad alle sammen
 Et spændende fund
 Søndag eftermiddag fik jeg besøg af to piger fra klubben. Vi skulle holde et rally møde og Anne Gisselø havde taget sit kamera med. Så det hele gik ikke kun op i rally. Tusind tak for billederne Anne. ..;o))
 Spragle
 Spragle
 Spragle og Tric
 Spragle
 Tric
 Tric og Sandy
 Zobel
 Zobel
 Zobel
Zoblerne ..;o)) 

Ingen kommentarer: