søndag den 1. september 2013

DKK VEH

Så blev det stævne weekend igen for Sandy. VEH holdte DKK´s sidste stævne. Vi har ikke været til stævne siden Fionia Cup i starten af juli. Så hun var bare tændt den lille hund. Men vi har ikke så meget at prale af - udover, at hun løber stærkt..;o)) og det vil jeg så heller ikke undvære. Det andet skal nok komme. Hun bliver 21 måneder den 03.september, så vi har ikke travlt.
Lørdag startede med AG2 - Sandy var alle vegne og ikke der hvor hun skulle være.. så vi blev disket. Jeg tog ellers det om, der hvor vi blev disket, men nej, hun ville selv bestemme, hvor hun skulle løbe.
AGÅ - gik det nu meget godt. Vi nøjes med en feltfejl.. men det er jeg bestemt ikke glad for. Jeg gider ikke have flere feltfejl overhovedet. Men hun sprang på A og jeg så først dommerens hånd senere, så jeg kunne ikke lave det om. Hun tager også en gevaldig rulletur på vej ud af tunnelen, det ser ikke så godt ud og hun virker noget rundtosset inden hun løber i slalom. Men trods alt de 5 fejl, så bliver vi nr. 8 - film http://youtu.be/Ml1cFjXOGnc
Dagens sidste løb er SPÅ. Her får vi desværre en nedrivning - tror jeg stod i vejen for hende og derfor river hun pinden. Men hun var dygtig var hun. .- film http://youtu.be/IouVBozDy4U
Jeg droppede det sidste AGÅ-søndag løb, da jeg ikke gad at vente til kl. 17.

Om søndagen skulle vi løbe noget senere og det var SPÅ. En bane med en masse tæt handling. Og det er endnu ikke lige Sandys speciale, så hun havde nogle gode buer på og jeg havde åbenbart kaldt for tidligt på hende i tunnelen, at hun kommer ud af sammen hul, hun løb ind i. Jeg bliver forvirret og vi løber videre og vi bliver disket. Sådan er det, når man mister tråden på banen, så går det som regel ud over handlingen..desværre. SP2 var vores sidste løb. Vi havde ventet 5 timer på det, så det skulle jo gerne slutte godt, men igen havde hun for meget fart på, og hun løber forbi et spring, og tager det på tilbage vejen, så disk... øv øv øv. Resten gik fint - ingen film.
Sandy var så tændt hele weekenden, at jeg næsten ikke kunne komme igennem til hende. Men hun løber bare super godt alligevel. Dejligt at hun elsker at løbe agility sammen med mig..;o))
Næste stævne er i Sorø, som er dobbelt klasse 1+2 stævne. Det glæder vi os til.

Ingen kommentarer: