mandag den 4. maj 2009

Rally-O i Fredericia

Vi tog til Fredericia og skulle til Rally prøve...første gang Wendy skulle starte i ekspert-klassen.
Der var kommet en del eftertilmeldinger, så klokken blev mange, før vi kunne komme til start.
Dommeren havde meldt ud at kl. 12, skulle ekspert-klasse gå banegennem gang, men nej, der var de øvede ikke færdige, så vi ventede på ny bane og gennemgang. Jeg havde fået lov til at starte, da jeg også skulle løbe SP3 med Soffy på agilitybanen, og lige i det jeg skulle til at gå på banen, så ringede Ann-Jeanita at nu skulle jeg komme til banen og gå den.... Jeg måtte meddele dommeren, at jeg blev nød til at gå, og vende tilbage som den sidste i klassen.
Da jeg endelig kom tilbage, gik vi straks på banen og lavede et udemærket gennemløb, trods jeg måtte lave en øvelse om - stå under gang - hvor Wendy lagde sig...det plejer hun nu ikke at gøre...og hun var rigtig god til bakkeøvelsen...;o)). Sammenlagt fik vi 94 point, og bestod klassen...men når man er i ekspert-klasse skal man have 95 point for at få et cert. og dem skal man have tre af, for at blive champ i Rally...øv....et dumt point....
Wendy blev nr. 2 på dagen, og vinderhunden fik 95 point, så dommer gav ikke ved døren.
Jeg er godt nok tilfreds med Wendys præstation, når man tænker på at vi løb en del frem og tilbage...vi prøver igen i Vejen, hvor vi skal op både lørdag og søndag...;o)))


Ingen kommentarer: