onsdag den 27. maj 2009

Fredericia DCH stævne

Kristine og jeg fik pakket bilen og kørte til Fredericia kl. 6 om morgen. Vi skulle til et weekend stævne i Madsbyparken. Dejligt sted..;o)) som også blev besøgt af andre end hundefolk.


Der var DM-udtagelser begge dage, så mon ikke det skulle lykkedes at få den sidste AG-pind. Dagen startede med AGÅ, så det var spændene om hele weekenden var reddet, men nej...jeg fik ikke stillet mig rigtigt, så Soffy ville på Aét i stedet for i slalom, så disk...øv. Så blev det SPÅ og der gik det var der ud af...Soffy løb fejlfrit og blev nr. 4...;o))

Efterfølgende blev det SP3...og der synes Soffy at det gik lidt for langsomt før jeg gav hende et tegn, så det blev en tyvstart...jeg satte hende tilbage, og så løb vi bare derud af... ærgerligt, at hun er begyndt på det igen, så det koster løb...men vi må bare igen træne hårdt på at blive i starten.

Dagen sluttede med AG3 og der er ikke rigtig noget at skrive om, hun blev disket op til flere gange i det løb. Soffy var meget larmende og kunne ikke rigtig holde focus, så det var en dum afslutning på lørdagen.


Søndag startede ud med AGÅ igen, og denne gang gik det meget bedre.....Soffy var sød og lydhør og vi kom fejlfri igennem og fik vores sidste DM-pind, så nu er hun kvalificeret til DM, som skal afholdes på Fyn til september...;o)))


Så blev det SPÅ og blev disket, Soffy lavede tre fejl i slalommen, nogle gange er hun ikke så stærk til den vinkel, kommer med fuld fart ud af tunnel og skal 90 grader ind i en slalom, så kan hun godt finde på at tage pind to og det gjorde hun så igen...øv. SP3 gik rigtig fint, hun var fejlfri men virkede træt, synes ikke jeg sådan kunne presse hende, men hun blev da nr. 4..;o))


Vi sluttede stævnet af med AG3 og da jeg jo synes at hun var træt i SP3, så forventede jeg faktisk ikke det vilde nu...men hun havde god fart på og var dygtig til sine felter, men fik desværre en vægring, jeg fik ikke sendt hende nok ud...men alt i alt en god weekend med super godt vejr og søde mennesker.....og sidste DM pind...;o)))

Ingen kommentarer: