tirsdag den 5. maj 2009

Agility i Fredericia



Der var selvfølgelig også agility i Fredericia og det var samtidig et stævne med i agttagelse til landsholdet og DM udtagelse. Lørdag var ikke den bedste dag for Soffy og mig...Vi havde tre disk og en enkelt med 5 fejl.


Vi lagde ud med at blive disket i Spring Hold, Soffy tog det forkerte tunnelhul..;o((...Tommy og Olsen var gode og løb fejlfri, Ann-Jeanita og Crazy fulgte efter med et fejlfri løb...så var der kun Wendy tilbage...men lille Wendy har jo ikke løbet agility siden september sidste år, så hun synes hun lige skulle tage et spring før hun skulle i slalommen...øv, så blev hun også disket.


SPÅ blev hun også disket, da hun tager en spring bagfra, da jeg ikke får sendt hende nok ud.


AG kl.3 tager hun 2.port i slalommen to gange og tager den også retur, så bliver man jo disket...øv.


AGÅ kom vi igennem, med 5 fejl, jeg stolede på at hun ville tage et spring efter hun kom ud af tunnelen, men hun løb gennem to spring i stedet og fik en vægring..Det var bestemt ikke vores dag..;o((


Så blev det søndag... nu skulle vi altså lave noget ordentligt... vi lagde ud med AGÅ og løb fejlfrit...;o)) blev nr. 6 og fik 1. DM pind, det er ikke rasende hurtigt, men fine felter.


SP kl.3 skulle det så blive....jeg havde desværre gået forkert bane, så jeg glemte nr. 19...og blev disket, et ellers hurtigt og rigtig godt løb..surt. Sidste løb blev SPÅ, jeg var på, Soffy var på og vi løb fejlfri, blev nr. 5 og fik endnu en pind til DM..Vi kunne så tage hjem med to udtagelser, så lidt godt kom der ud af det..;o))


Videoen er der ikke blevet klippet i, da jeg ikke kan finde ud af det. Første løb er SPÅ lørdag, anden løb har Allan ikke filmet færdigt. Tredie løb AGÅ, og fjerde løb SPÅ fra søndag.



Ingen kommentarer: