torsdag den 26. juni 2008

SPRING CHAMPION



Da jeg meldte Wendy til Ølstykke, var det kun til klasseløbene. Jeg ville se hvor meget hendes ben "pote" kunne klare. Wendy har ligget stille siden samlingen til landsholdet i efteråret 2007. Wendy lagde godt ud om lørdagen og var i sit es. Hun var bare så glad og jeg fik desværre handlede hende forkert i AG3 og blev disket. Om søndagen skulle hun løbe i SP3 og hvis vi nu løb rigtig hurtigt og fejlfrit, kunne vi måske få vores sidste cert. Wendy fik 2 certér i august 2007. Der var mange som var tilmeldt i klassen ca. 23-25 stykker. Vi kom i gennem banen, hurtigt og fejlfrit, og det var der også mange andre der gjorde. Først hen på eftermiddagen blev der præmieoverrækkelse og tænkt sig,...Wendy fik sit sidste cert og blev SPRING CHAMPION..;o))) jeg er bare så glad og stolt over min smukke WENDY. Hun har lige sagt farvel til sine hvalpe som var 8 uger og 3 dage på dagen...Det er stort...;o)))

Ingen kommentarer: