søndag den 29. juni 2008

Midsommer Cup i Vor Frue



Wendy og Soffy var meldt til stævnet i Vor Frue. Jeg havde meldt Soffy til i tre løb og Wendy i to løb. Midsommer Cup er et hyggeligt stævne, hvor vi løber et springløb, et agilityløb og en for sjov bane.
Vi kom desværre for sent til stævnet, da Stine havde sovet over sig, og kom midt i bane gennem gang for små øvede hunde. Soffy er ret følsom mht. om der er ro omkring opvarmning og bane gennemgang, men det var der jo lige som ikke tid til i dag, og det kunne tydelig ses på hendes løb dagen igennem. Hun lagde ud med tyvstart og blev disket i AG løbet. I springløbet ville hun ikke tage hjulet rigtigt, så det blev der lige brugt ret meget tid på...øv så en disk der også. Men jeg må sige, at jeg er overrakset over min gamle Wendy-hund....hun kørte bare derud af med to flotte fejlfrie løb og blev nr. 1 i begge klasser...;o))) og sammenlagt bedste lille hund...SUPER. Håber Wendy er kommet tilbage for at blive...det er så fedt at løbe med hende igen...;o)). Kristine løb med Soffy i for sjov klassen, de fik desværre nogle fejl hen af vejen, en tyvstart men alle felter og et flot hurtigt løb hjem. Joakim var også på banen med Bingo, tror det er noget af det flotteste jeg har set Joakim og Bingo løbe, indtil nu...;o))) men det blev desærre ikke til nogen placeringer, men det skal nok komme en dag.
Dagen i dag bød sig også på, at jeg skulle løbe med Tommy´s Olsen. Ann-Jeanita skulle på familietur, så jeg blev spurgt om jeg ville løbe med Olsen. Olsen er en sød sheltie-han på samme alder som Soffy, og han synes bare, at det var fint at jeg ville løbe med ham...;o)). Vi lagde desværre ud med en disk, men han fulgte mig pænt og gjorde som jeg bad ham om. I Springløbet fik vi en enkel vægring, ellers et rigtig pænt løb. I for sjov banen, synes jeg at vi skulle have et ekstra spring med i teknik-delen og et super flot hjem løb med god fart. Men det blev desværre til disk i teknik, da vi fik for mange spring. Men alt i alt var det hyggeligt, at løbe med Olsen, jeg synes vi gjorde det godt sammen...;o)) hvem ved, måske kommer der en anden dag hvor vi kan løbe igen.



Det bedste som skete i dag, var at (Lille Tric) SIGGY også var til stævnet. Hvor var det bare dejligt, at se hende igen...og hun er vokset....;o))) Hun blev så utrolig glad, da hun så og hørte os, det var bare så dejligt....så mærker man hvor dejligt det er at være opdrætter, når hvalpene kan kende en....;o))) Vi skal se Siggy igen om 14 dage i Knuthenborg...det glæder vi os meget til.

Ingen kommentarer: