mandag den 16. juni 2008

Agility i Hillerød Hundevenner



Jeg tog til Hillerød til stævne, da jeg mangler to udtalelser til DM i AG. Det var det første løb på dagen (kl. 0830) og jeg var bare så nervøs. Det havde været en noget stresset morgen, da jeg også skulle have hvalpene med til stævnet, de kan jo ikke være alene hjemme...;o)). Men vi lagde ud med en tyvstart, og tjuhej hvor det gik. Jeg fik placeret mig forkert, så hun røg i det forkerte tunnelhul og så blev det en disk...;o((( efterfølgende tog hun en forkert indgang til slalommen, så det gik bare ikke...øv. I SPÅ blev vi desværre også disket, Soffy tog et spring bag mig, resten var bare perfekt. I SP kl.1 gik det endeligt godt, ingen tyvstart, og en 2.pl. så der fik vi vores første pind i SP..;o)). AG 1, også en disk der, Soffy ville hellere springe end i en tunnel, ellers et super perfekt løb. Jeg tror det er første gang, jeg har prøvet at blive disket tre gange på en dag, i mit agilityliv. Håber også at det var den sidste...;o))

Ingen kommentarer: