søndag den 1. juni 2008

Afslutning i Hvalsø Hundevenner

Jeg var også til prøve i klubben, her i weekenden. Om lørdagen handlede det om agility. Vi har forskellige klasser, begynderagility, klasse 1-agility og åben spring og agility, og så selvfølgelig børneklassen. Soffy er stadig i klasse 1-agility, da hun sidste år, blev disket i denne klasse, så det skulle vi også løbe i år, man skal blive nr. 1, 2 eller 3 for ikke at deltage i denne klasse igen. Og denne gang blev hun sørme også disket...;o(((..surt..der stod et A-bræt som hun lige ville opad, på vej til mål...så vi tager denne klasse en gang til, til efteråret.
Man kan deltage i de åbne klasser, hvis man har lyst, og det havde vi bestemt.
Soffy blev nr. 2 i både spring og i agility, så nu kunne hun pludselig godt løbe godt...;o)))...sammenlagt blev hun bedste lille hund....dygtig hund.

Om søndagen handlede det om lydighed, og her er Soffy nået til klasse 1. Sidste år var vi også i klasse 1, og der gik det ikke særlig godt. Soffy kunne ikke rigtig koncentrer sig og fik ikke så mange point.
Så jeg tænkte, at vi må vist hellere træne noget mere lydighed, selv om vi elsker agility...;o))
Og jeg må sige, at det har hjulpet...Soffy var en dygtig hund i dag. Hun præsterede at lave 120 point ud af 130, og blev nr. 2 i klassen...;o)))....jeg er meget stolt af min lille hund.

Ingen kommentarer: