lørdag den 5. maj 2012

DKK Roskilde - lørdag

Afsted til DKK i Roskilde. Dejligt at jeg ikke skulle køre mere end 15 min. En del kaos, da den valgte bane til AG absolut ikke blev godkendt var vores dommere. Banen blev rykket og det blev noget bedre... græsset var så desværre ikke blevet slået, men det nye areal var ikke fyldt med grus og huller. 1½ time blev vi forsinket, men med fælles hjælp fik vi flyttet telte og baner.
Dagen skulle starte med AG3 og jeg glædede mig til at skulle løbe den. Spændende bane som blev iagtaget til VM. Desværre snubler Soffy i det høje græs og når ikke at samle sig, inden hun skal op på A-brættet... og falder direkte ind i Aét.. det gav en høj lyd og Soffy kommer retur til mig... haltende... øv øv øv... ikke flere løb til Soffy i dag. AB tjekkede hende og hun var meget øm på højre skuldre... ro og dækken på resten af dagen. Håber hun bliver klar til i morgen.

 Men Sandy havde en fest sammen med kusine Mia... De fandt hinanden lige med det samme og straks gik legen igang... Så skønt at se dem lege..;o))
 Knap så høj haleføring ønskes......


 To meget søde hundepiger...;o))
 Tak til Lene W. som tog disse dejlige billeder af Sandy...
 Vi havde været en tur til boderne og Sandy fik lov at få en ny bamse... som hun bar hele vejen fra boden til AG-banen.
 Ja, pels det mangler den lille hund ikke... ;o))
Så fint hun står...Smiling Sandy 5 måneder

Ingen kommentarer: