torsdag den 30. juni 2016

Smokey har været på ferie

Smokey har været på ferie hos os, mens Lene og Lilian har været på ferie til Spanien. De havde en skøn ferie og det tror jeg bestemt også Smokey havde hos os.
Tre spand - og det gik bare derud af. Smokey er lige så dygtig som sin mor til at trække i snoren.


Vi har været på mange ture og her er vi blandt andet taget til en nedlagt grusgrav med etableret gangsti hele vejen rundt om søen.

Smukt var det - men lidt skuffet over at ruten kun er knap 2 km lang så er ikke sikker på vi kommer igen.

 
Her er vi taget en tur til Holbæk - for at gå på fælleden.. men kunne ikke rigtig finde den.. så vi fandt et andet sted at gå. Turen var god og det var tørvejr.
Vi tog også en tur til overdrevet ved Rye Bakker. Her tager jeg ofte ud med hundene - smukt område og natur.
 
Jeg plejer at gå op over bakken, når vi når til overdrevet men køerne var på bakken den dag, så vi gik nedenom


Men køerne har fået øje på os... inden vi går ned.. og der kommer desværre bevægelse i dem, men jeg tænker vi når det nok.
De går nok ikke efter os.....

.....men der tog jeg gruelig fejl... pludselig hører jeg en lyd bag mig og så står de bare der... store var de og tætte på. Jeg måtte lige sige til dem at de skulle holde sig på afstand. Smokey hjalp  ved at gø af dem.. Simmy og Sandy sagde ingenting.
Puha...
Her er vi i vores skov som vi går i mange gange om ugen. Skoven ligger tæt på vores bopæl, så det er oplagt at trave til den.
 
Pausen i skoven er på denne træstub. Det er Soffy som er startet på den tradition. Sandy lærte det og nu har Simmy også lært det..;o)) op på stubben og få en godbid.
Skønne hunde i en skøn skov
Her er vi på tur med Inge Daae, Pieya og Karma.
Dejlig tur i Kærhave Skov...;o))

Og så havde selvfølgelig også en fest hjemme i haven, de to små. Var det ikke den ene, så var det den anden som startede med at lege. De nød hinandens selskab, og det har de to altid.. :)
Her var stille da Smokey tog hjem efter 12 dage.
Tak for lån af søde Smokey.

 

Ingen kommentarer: