mandag den 30. maj 2016

Hvalsø cup 2016 og familiehundetræf

Så blev det vores tur til at afvikle det store internationale agilitystævne.
Og jeg skal love for at det blev stort. Rekord antal hunde og deltager og også på campingvogne.
 
 
Fredag middag, hvor der er sat minestrimmel op til den ene bane.
Sandy fandt skyggen..;o))

Kl. 16 måtte deltagerne komme og sætte telt op...

...10 min senere så det sådan ud.. det går stærkt med at få flere indbyggere til Hvalsø..;o))


Og så var det også store familiedag i Hvalsø... hele 9 stykker af mit opdræt kom forbi... de fleste for at deltage til stævnet.
Her har vi de ældste og stadig nogle flotte fyre.
Wendy/Monty kuld fra 2006
Splendid Spirit og Soul Sammy - 10 år

Specialy Stacy
Wendy/One kuld fra 2009

Sundown Shaney, Smiling Sandy og Sparkling Sqy
Soffy/Carson kuld fra 2011

Og det sidste nye kuld
Sandy/Jack fra 2015
Saphia Saphy, Summershine Simmy og Shadow Smokey.

Desværre kom der en sygdom i vejen, så Anette og Thorbjørn kom ikke til Danmark.
Havde glæder mig til at hilse på
Sunlight Smarty og Sound og Sony.
Det må blive en anden dag..;o))

Shaney og Hanne var så dygtige at vinde AG3 og det store flotte CACIAG
Stort tillykke..;o))




Sofia havde også Piika med til stævnet og hun var dygtig den lille pige.
At vinde et AG-cert samt CACIAG
Piika er barnebarn til Wendy/One.
Stort tillykke..;o)))


Lige et billede af Shaney, Simmy og Sqy.
De to drenge er morbrødre til Simmy..;o))



Og så det helt store familie billede.
Spirit, Sammy, Stacy, Shaney, Sandy, Sqy, Saphy, Simmy og Smokey...;o))
 
Sandy var også tilmeldt til stævnet - to løb om dagen.
Vi skulle løbe ret sent begge dage, så det gav tid til at kunne være hjælper til stævnet.
Det kræver i den grad en masse mennesker som skal få det til at fungere.
Og det gjorde det med alle vores dejlige hjælpere.
 
 
 
 

Vores første løb var AG3 og springmæssigt gik det fint.
Men hun sprang både bom og A. Jeg satte hende desværre ikke tilbage på bom, da vi jo egentlig har stop der... men det fik jeg ikke lige gjort. Hun var klart over det, for hun løb videre til slalom og løb så ud af den og tilbage til mig... så vi fik 15 fejl. Resten fik jeg ellers handlet som jeg gerne ville. 



Kristine var om lørdagen og spurgte om hun måtte løbe i SP3 og det fik hun løb til. De gjorde det godt. Kristine har ikke helt glemt at løbe agility..;o))
Og Sandy ville gerne løbe med Kristine. Desværre en disk. Kristine stoler ikke på spring 3 og Sandy hopper frem og tilbage. Ellers var resten rigtig fint. Nu må vi se om hun får lov til at løbe mere med Sandy.
 
Søndag har vi ikke rigtigt noget at skrive om. AG3 DISK - hun spring bommen MEGET højt oppe... vi tager den om og hun gør det igen... ud med Sandy og ikke mere løb til hende.. tarvelig.
 
SP3 har hun desværre 2 nedrivnniger.. kl. er mange og jeg tror hun er træt. Ellers udemærket handlet.
 
Slut på en god agilityweekend med Hvalsø som arrangerør. Så har man desværre ikke så meget tid til sine egne hunde for at opnå det optimale.
Simmy hyggede sig og fik hilst på en masse andre hunde, og så fik hun set lidt agility.. Hun tænder helt vildt det lille dyr. Hun skal nok blive til noget..;o)) 

Ingen kommentarer: