tirsdag den 17. maj 2016

Ferie i Jylland med stævne og venner

Onsdag den 04.maj havde vi pakket campingvogn, for nu skulle vi på ferie og til stævne.
Vi startede i Viby J hvor vi skulle have stævne i 3 dage. Jeg havde kun meldt Sandy til to klasseløb om dagen. Det var jo faktisk hendes debut efter den gode springteknik træning i 3 mdr.
Så jeg var en del spændt på hvordan det skulle gå. Men den lille hund gjorde det godt..;o))
 
 
 SP3 torsdag - vi bliver disket. Men hun springer pænt, så jeg er tilfreds.

AG3 fredag - kunne have blevet til en mærke dag.
Hvis Sandy havde taget sit felt på A, så var hun blevet DKAGCH, men det skulle ikke være den dag.

SP3 lørdag - bliver vi fejlfrit og bliver nr. 4.
Et par gode dage med mange gode momenter.

Fredag eftermiddag kørte Allan og jeg en tur til Den gamle by i Århus - så hyggeligt.
Torvet ved Mønstergården
Idyl

Mere idyl det var meget hyggeligt at gå rundt i den lille by - det er mange år siden vi var på besøg da børnene var mindre.



Det var første gang Simmy var med på campingferie og hun nød det - men var også meget træt om aftenen.





Om dagen havde Simmy travlt med at holde øje med alt hvad der skete rundt om campingvognen



Efter stævnet i Viby kørte jeg til Hersom. Min gode veninde bor der med sin familie.
Hun har i øjeblikket toller hvalpe - og hver er de skønne. Det syntes Simmy også. Her møder hun dem for første gang.


Her er der fire styks.
Diva - Laika - Sako - Fenja


Og fire mere.
Pelle, Bertha, Basil, Luna... tror jeg nok..;o))
Grete fik også taget nogle gode billeder af hundene og mig.. TAK Grete
Mine søde hundepiger
Sødeste lille Simmy - som jeg holder rigtig meget af
Her er Simmy sammen med Pelle.
Vi havde hvalpene på mange ture, da jeg var der. På billedet var vi ved en lille sø.

Efter 3,5 dag hos Grete kørte jeg til Ribe/Jernvedlund og mødtes med Allan. Nu har tiden kommet til vi skulle deltage til stævnet hos Ribe Hundevenner.


Vores AG løb om søndagen. Mange fine momenter og Sandy springer stadig pænt.
SP3 søndag. Denne bane ville have været et mareridt for Sandy for 4 mdr. siden. Men det var det ikke denne gang. Hun løb og sprang SÅ pænt.
Men nu er det vist på tide at vi kommer på samme kanal, så vi kan få nogle fejlfrie løb og så også gerne en masse felter..;o))
En dejlig ferie med masser af hunde og venner.


Til stævnet i Ribe fik jeg også hilst på Shady. Jeg har ikke set hende siden hun rejste hjemmefra da hun var 9 uger. SÅ dejligt at se hende igen - hun er blevet en meget smuk hund..;o))

Simmy og Shady

Her hilser mor Sandy på sin datter

Der er skøn natur omkring Jernvedlund og sommervejret gjorde sit til det.

Jeg var lige nået hjem fra gåturen og så brød det løs med lyn, torden og hagl

Sandy sov fra det hele

Smokey var også i Ribe, så de to små tosser fik leget sammen

Endnu en dejlig gåtur - dog med sol hele vejen. Her går vi på Mælkestien
Her er vi på tur med Smokey og Lilian. Vi mødte en mark med køer og de var SÅ nysgerrige

 

Ingen kommentarer: