søndag den 13. oktober 2013

Sandy til VAS stævne

I dag tog Sandy og jeg til stævnet i VAS. Det var så første gang, at hun skulle starte i en hal. Hun har jo trænet i Ringsted, så gulvtæppe burde ikke være noget problem for hende.

I SP2 starter hun med at løbe uden om første spring.. jeg havde kontakt med hende over springet, men nej, det synes hun ikke. Og hun sejlede rundt på banen. Det ender med en disk, da hun tager spring nr. 2 bagfra. Næste løb er SP for sjov. Et ellers fint løb, men jeg får desværre presset hende i tunnelen. Hun hørte ellers rigtig godt efter og havde ikke de store buer. Desværre ingen film, for jeg synes faktisk, at hun gjorde det godt.

I AG2 - som jeg synes var en svær/udfordrende bane, blev vi også disket. Efter A vil jeg lave blindskift, men det forstår Sandy ikke og hun løber med mig og ind i en tunnel og så bliver man disket, når man skulle have været over et spring. Hun havde de flotteste felter, så skal vi ikke bare sige, at det ikke er noget problem fremover..;o))
Dagens sidste løb river hun en pind... et løb, hvor hun har SÅ store buer, at hun bruger så meget tid på at komme tilbage til mig hele tiden. Men alligevel kommer der her en film - http://youtu.be/3rbChQbSjvM.

Mange gode momenter på denne dag. Men også noget rodet handling. Nu er der stævne pause frem til foråret. Og vi starter snart op på indendørs træning..;o))

Ingen kommentarer: