søndag den 6. oktober 2013

Rally prøve Ølstykke

I dag kørte Sandy og jeg til Ølstykke til Rally prøve. Jeg havde ellers forsvoret, at jeg ikke ville komme der mere. Da Wendy i tidernes morgen blev Rally Champion i DKK kreds 1 og der gik 1½ år før vi fik vores champion pokal. Men nu måtte jeg så vende den om, og sige at Sandy´s mormor Wendy kunne blive champion i Ølstykke, så kan Sandy også. Men nej, det skulle ikke være i dag, at Sandy blev Champion... øv øv øv. 94 point blev det til. Et point fra at blive champion.
Da vi går på banen løber Sandy pludselig frem og jeg må kalde lidt kraftigt på hende, så hun kommer tilbage til mig - det kostede 3 point/ude af kontrol. Så kommer vi til springet, hvor jeg synes dommeren dømte det lidt hårdt efter springet -hun dømmer/ude af kontrol som koster 3 point, hvor jeg synes Sandy er ude af position... Men I kan jo selv dømme ved at se filmen igennem. - http://youtu.be/UrfLAXSelE8
 
Så vi kom hjem med 94 point og blev 3.vinder på dagen.

Og søde Spotify var med igen. Og har igen hilst på en masse søde hunde

Ingen kommentarer: