lørdag den 5. oktober 2013

Agility hos Sorø Hundevenner

I dag kørte Sandy og jeg til Sorø Hundevenner. Det var første gang at Sorø Hundevenner skulle afholde et officielt DKK agility stævne. Og det skal de have ros for. Det gik rigtig fint af et første gangs stævne..;o))
Vi lagde ud med et SP2 løb. Desværre river Sandy to pinde.. øv. Det var ellers godt løb
http://youtu.be/GPi6Z38p54s.

Næste løb var AG2 - den lille hund har så travlt, at hun "glemmer" at komme ned på feltet på A. Så jeg satte hende tilbage. Øv, det gider jeg bare ikke. Jeg havde ellers været på træningsbanen og synes hun forstod budskabet - men nej. Vi skal TRÆNE A nedgang. Ingen film.

Næste SP2 løb blev vi disket. Jeg var ellers overbevist da jeg kommer i mål, at vi er fejlfri. Det var et super godt løb. Men jeg får så af vide, at hun havde sprunget 2.sidste port over i slalom... Øv Øv.
Og når man så løber videre, så bliver man disket - men jeg kunne jo heller ikke bruge et løb med 5 fejl.

Dagens sidste løb er AG2  - Jubii... denne gang er hun fejlfri og vi får vores 2.pind i AG2..;o)) Og denne gang har hun feltet på A. Film - http://youtu.be/XF2xKjO8ErI
Jeg var dog lidt i tvivl om hun igen sprang for højt oppe, men Tommy råber til mig at det er OK.
Dejligt at slutte dagen med et fejlfrit løb. Nu havde Sandy jo også haft tre opvarmningsløb..;o))
Og søde lille Spotify var med til stævnet. Han opførte sig rigtig pænt, og fik leget med andre hunde, men han skældte også en del hunde ud. Ingen tvivl om, at han tænder på agility..;o)) Glæd dig Rikke.




Ingen kommentarer: