søndag den 3. januar 2010

Vallensbæk 2010

Lørdag tog vi til Vallensbæk, til årets første AG-stævne. Det var et klasse 3 stævne, for alle tre størrelser. Dejligt, at vi kunne være sammen med de store, det er jo normalt at de store løber om lørdagen og mellem og små om søndagen, men i denne weekend var alle klasse 3 sammen..;o)))
Soffy startede stævnet som første hund med spring klasse 3. Et super godt løb, men desværre var dommeren Lars Bang, ikke så flexibel, når nu jeg var så kreativ. Jeg havde nemlig lavet min egen afslutning, hvor jeg først fik Soffy uden om og så igennem, og det skulle have været først igennem og så uden om... øv øv - det blev en disk -
Det bedste der så kunne ske for en opdrætter var selvfølgelig at ens afkom kunne løbe med dagens certifikat i spring klassen... Shine Scanty blev Dansk Spring Champion...STORT TILLYKKE til Victioria og Scanty... vi er stolte af jer....;o)))
I Sverige har Scanty også opnået at få to certer i hopp klasse 3 og når nu de har fået tre certifikatet i DK, så er de nu også Svensk spring champion... KÆMPE TILLYKKE..;o)))
også tillykke fra søster SOFFY

I agility klassen startede Soffy før tegn fra mig, så hun blev sagt tilbage og hun fik fornøjelsen af 6 spring, så var det ud.... øv en lille bandit hun er..;o((

Dagen sluttede med en TFU bane og den var rigtig sjov. Kristine og Egon lagde ud og opnåede hele 22 forhindringer, det var så flot det de lavede...;o))) FILM

http://www.youtube.com/watch?v=bGEePS0BAwQ

Soffy var også en lille stjerne og fik hermed 23 forhindringer og vandt klassen... endelig kunne vi slutte dagens af med noget godt...;o)) FILM

http://www.youtube.com/watch?v=iFBrZg18ctQ

Søndag drog vi atter afsted til Vallensbæk og denne gang startede vi med AG klasse 3. Desværre fik vi en disk mere, da hun ikke fik taget et spring bagfra men forfra, det kan være svært med de spring. Men vi havde til gengældt nogle gode felter. Dagens sidste løb var spring klasse 3 og det gik over stok og sten og var super godt...

FILM http://www.youtube.com/watch?v=pDrTfwg8T9g

... desværre får jeg placeret mig forkert ved anden sidste forhindring og hun løber i tunnelen i stedet for det sidste spring... øv... årets første stævne sluttede med fire disk.

Ingen kommentarer: