lørdag den 2. januar 2010

Opsumering af Soffy´s agility 2009



Da vi sluttede sæsonen i 2008, havde Soffy fået sin sidste pind i kl. 2, altså startede hun sit agility år 2009 i klasse 3 i både agility og spring. Allerede i februar havde jeg besluttet at melde Soffy til landsholdet til VM og NM.


Soffy og jeg var til rigtig mange stævner rundt omkring i DK og også i Sverige, der blev virkelig arbejdet på både felter og tyvstarter. Ind i mellem fik vi nogle certer som endte ud i, at vi blev Dansk Spring Champion og Dansk Agility Champion...og da vi var i Sverige i påsken fik Soffy også et svensk hopp-cert, og da hun så blev Dansk Spring Champion, blev hun samtidig Svensk Spring Champion...;o))) jeg er så stolt af den lille hund. Soffy havde også fået kvalificeret sig til DM, men det gik ikke så godt som sidste år.

Hendes placering til Årets hund var heller ikke som 2008...men men men....


...vi blev udtaget til landsholdet til NM 2009 og det var vi meget glade for. Vi kom dog ikke hjem med medalje, men med en kæmpe oplevelse og en del erfaring rigere....;o)))

Alt i alt har Soffy og jeg skulle lære hinanden at kende på rigtig mange klasse 3 løb, det har været en udfordring, som jeg synes vi er blevet mere og mere enige om hen ad vejen.

Året 2010 bliver forhåbentlig et år med et kuld hvalpe og endnu en plads på landsholdet...;o)))

Ingen kommentarer: