tirsdag den 17. marts 2009

Vilhelmsborg



Så lykkedes det alligevel at få mine tre løb ud på bloggen. Der er desværre ikke blevet klippet i løbene, da jeg igen ikke har fået det til at virke....Allan har været video-fører og han har været flittig med at filme os i starten af løbene, så jeg kunne se hvordan jeg og Soffy er inden start.



Jeg skal sige, at jeg var bare så nervøs til alle løbene, det plejer ellers at fortage sig løbet af dagen, men ikke den dag.



Underlaget i ridehallen var god at løbe på, men der var forbandet koldt...;o))



Men det første løb er Ag Å, hvor hun ikke lige får feltet på A´et, og så kommer hun ret langt ud inden hun kommer hen til tunnelen...fine felter og så lige en lidt for stor bue fra tunnel til tunnel, jeg skulle nok have været ude og hente hende.



Næste løb er Sp Å, hvor jeg får ført hende over et forkert spring, og fløjten lyder..;o(( og så gik resten af løbet lidt sådan øv...



Sidste og bedste løb, hvor hun løber fejlfrit og bliver nr. 2...;o)))...dygtig lille hund. Synes virkelig at vi var på begge to...;o))

1 kommentar:

Anonym sagde ...

så roligt att se loppen från helgen :) Det är verkligen speed i de små benen :)