mandag den 16. marts 2009

Vilhelmsborg

Lørdag den 140309 stod vi meget tidlig op, da vi skulle en tur til Risskov og løbe agility til et Dch stævne. Dkk og Dch har nu fået fælles DM, så det var et par udtalelser vi var på vej til.
Tommy og Olsen dukkede op kl 5 og så var det afsted. Vi skulle løbe i en meget stor ridehal, og der var forbandet koldt.
Vi lagde ud med Ag-Å og det gik sådan at lille Soffy lige skulle prøve mig af...altså hun gik fra start, men jeg kunne sætte hende tilbage igen og så startede vi rigtigt. Hun fløj desværre af feltet på Aét...det plejer hun godt nok ikke at gøre, men den unge dame var vist kørt godt op, så der røg den udtalelse...resten af løbet gik fint og hun havde gode felter på vippen og bommen.
Næste løb blev Sp-Å og der fejlede jeg...jeg fik ført Soffy over et forkert spring, så det blev en disk...øv...nu kunne vi godt kører hjem, ingen udtalelser overhovedet...godt at det er første stævne med udtalelser, så vi kan forhåbentlig nå det endnu...;o))
Det skal siges, at jeg var SÅ nervøs....ved alle løbene.....
Det sidste løb var SP kl. 3, og da det er jo var et DCH stævne, så var det en Fun-klasse for Soffy (vi har ingen blå bog)...og det gik jo selvfølgelig som fod i hose...fejlfrit og hun blev nr. 2 i klassen...ja, og så tænker man lidt...hvis det nu havde været til DKK stævne, så havde hun faktisk fået sit første cert......men det må så vente lidt, indtil vil skal til Fredericia i Maj.
Jeg håber der kommer en video på bloggen af mine løb, men jeg kan simpelthen ikke få det til at du, så indtil nu er det kun tekst...måske en dag bliver jeg rigtig dus med alt det teknik...;o)))

Ingen kommentarer: