søndag den 1. marts 2009

Vallensbæk 220209




Så tog vi til Vallensbæk igen. Denne gang gik det noget bedre end da vi var der i november..;o))


Selvom Soffy ikke er så godt til at løbe på lige det gulvtæppe, så klarede hun sig meget godt alligevel.


Hun løb spring kl. 3 fejlfri, ingen tyvstart, ingen panik og ingen alternativer...alt gik efter plan A, så jeg var rigtig godt tilfreds med lille Soffy, hendes tid var desværre ikke til præmiering, men i første omgang handlede det om selve løbet.


Det næste løb var Vallensbæk Mesterskab, og der løb hun også rigtig godt. Endnu et fejlfrit løb, men igen ikke hurtigt nok, da hun fedter rundt på gulvtæppet og kom lige uden for finalerækken.


Det sidste løb var ikke så godt... tyvstart så vi blev disket, jeg tog hende tilbage og startede forfra, men vi havde en misforståelse på nedgangen af bommen, hun løb tilbage da hun blev i tvivl om jeg havde givet hende lov til at gå, og derefter handlede jeg forkert, så løb vi ud.


Men alt i alt en god dag med to gode løb...Jeg kan bestemt mærke på hende at vi har trænet meget i løbet af vinteren...;o))

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej,

Jag heter Sofia Wiklund och bor i Sverige. Jag tävlar agility med mina 2 shelties och har nu börjat leta efter en ny stjärna. Jag är intresserad av amerikanska linjer och läste att du planerar att para Wendy med One i sommar. Jag skulle gärna vilja prata mer med dig om detta. Skulle jag kunna få din mail? Du kan nå mig på [swiklund@hotmail.com]

Hälsningar Sofia Wiklund