tirsdag den 26. juli 2016

Fionia Cup 2016

I år skulle vi med til den store agility cup - og denne gang skulle det være på Fyn til Fionia Cup.
Jeg havde lidt blandede følelser ang. løbene, men glædede mig til at hygge sammen med de andre fra klubben i vores camp.


Sandy og jeg havde ikke et eneste fejlfrit løb. Og jeg føltes mig slet ikke på i ret mange af løbene.
Jeg havde Ellen Landmark, at støtte mig til, når vi gik vores hunde af. Så fik vi lige analyseret vores løb og handling.
Og vi lovede hinanden at være der hele vejen og for vores hunde.


Alligevel lykkedes det ikke for Sandy og jeg at levere et godt løb. Enten var der det ene eller også det andet. Jeg var noget nedtrykt, men det gik selvfølgelig ikke ud over Sandy, hun kunne ikke gøre for at jeg ikke var på og i humør til stævner og konkurrence.

Den sidste dag troede jeg vi var fejlfri da vi kommer i mål i SP3, men der var vi blevet disket da jeg havde glemt en tunnel  - ellers var jeg hos Sandy og støttede hende hele vejen, så for mig var vi fejlfri - vi havde i hvert fald den hurtigste tid..;o))
En meget blandet uge med følelser for løb og konkurrencen. Der er nu dømt pause for træning og stævner - så må vi se hvornår vi kommer afsted igen.
Men vi havde heldigvis en fest i vores camp og det var bare SÅ hyggeligt.

Efter Fionia Cup kørte Allan og jeg videre på ferie og vi landende i Kolding - nærmere Binderup Strand.
Dejligt sted og solen kom til os.
Her en lille sø på vej til Skamlings Banken

Udsigten fra vores plads. Vi lå allerøverst oppe og havde den smukkeste udsigt over Lillebælt

Allan ser vist turen

På tur med hundene til Skamlings Banken - de nød at kunne rende rundt uden snor - endnu en smuk udsigt

Udsigten da vi kommer ud af skoven på en af vores aftenture

Udsigt den anden vej ved Skamlings Banken

Simmy - prinsessen på ærten - hun elsker at være med i campingvognen, for der må man sove i sengen. og hun er helt sikker på at MIN hovedpude er hendes...;o))

Allans udsigt fra hans nye arbejdsplads - opvasken

Fuldmåne over Lillebælt og campingpladsen

Mere smukt udsigt

Skoven som lå lige bag ved campingpladsen var meget skyggefyldt og det var dejligt da det var så varmt. Hundene nød det meget

Her er hundene ved Klokkestablen, som vi kom forbi på vej til Skamlings Banken

Simmy for første gang i vandet - det var bestemt ikke et hit. Hun stod stille til jeg gik ud og skubbede hende ind mod land. Dagen efter gik hun selv ind, måske gemmer der sig en vandhund i Simmy

Mere udsigt - en uge med total afslapning - sol - god mad - læsning - lange gåture - og spil.
Der er skøn natur omkring Kolding

Ingen kommentarer: