søndag den 20. juli 2014

Kenneltræf i Vittsjö - Sverige

Allerede sidste år havde jeg et ønske om at afholde et hvalpe/kenneltræf i Sverige.
Efter Dania Cup var den hjem med campingvognen og vasketøjet og afsted igen mod Småland .
Jeg havde fået tilsagn fra 5 ud af 6 hvalpe om at de vil komme til sommerhuset i Vittsjö til træf.
Så det var virkelig noget jeg så frem til..;o)) .. desværre kom Sidney ikke alligevel. Men hende skal jeg møde i Ystad når Sandy og jeg skal til stævne.
 Her møder Smarty sin storesøster Sandy
 Nu er Sqy kommet
 Og her er Scanty kommet
 Det gik ikke lang tid, før alle havde fået snust af.. og der blev ro i hundegården.
 ShineScanty fandt hurtig trappen så hun kunne holde øje med hele flokken
 SunlightSmarty..;o)) fylder 1 år den 02.august 2014
 Så kom Simpley også, som også havde taget Milo og Luna med
 Så blev der snust igen og igen blev der hurtig ro i flokken
 Vi mennesker hyggede i sol/skygge og nød lidt mad. Efter vi havde spist gik vi en tur i skoven, det var en varm tur.
 Derfor blev vi enige om at gå til søen og bade hundene. Her har vi Sqy og Sandy
 Søde lille Smarty
 Det store familiebillede..;o))
ShineScanty, SweetSoffy, SureSimpley, SmilingSandy, SparklingSqy og SunlightSmarty
Tre søskende... Sandy, Sqy og Smarty
 SureSimpley
ShineScanty og SweetSoffy
 
TAK til alle for at komme til Vittsjö og gjorde et ønske til en virkelighed. Det var rigtig hyggeligt og dejligt at I kiggede forbi..;o))
Håber vi kan gøre det igen en anden gang. 

Ingen kommentarer: