tirsdag den 1. april 2014

Wendy

 I dag for 12 år siden kom min smukke Wendy til verden.
Men Wendy blev desværre kun 9 år. Hun kom tilskade med sin højre pote, da hun var 3 år. Og med tiden blev det værre for hende, og hun havde for mange smerter, og blev sendt afsted til de evie agilitybaner.
 Og alligevel blev hun mor til 9 fantaskiske hvalpe, bestod LP1 og LP2 og kvalificerede sig til DM i LP kl.2, men desværre var hun halt i perioder og kunne derfor ikke deltage.
 Wendy elskede at være i haven - her nyder hun en tyggepind af en art.
Wendy blev også Dansk Spring Champion og Dansk Agility Champion i en periode, hvor hun havde det godt i poten.
Men til sidst var hendes pote så dårlig, at hun måtte stoppe med agility og ingen tvivl om at agility var det bedste i verden for Wendy. Jeg ved at hun render rundt deroppe med brormand Dio. 
Søster Kida lever endnu, så hun skal have et stort tillykke med de 12 år.
Efter agilityperioden gik jeg rally med Wendy og hun nåede at blive Dansk Rally Champion.
Wendy var også super god og glad for lydighed.
Hun var bare en rigtig dejlig arbejdshund. Jeg savner stadig min bedste hund - WENDY


Ingen kommentarer: