onsdag den 24. juli 2013

1 uge og 1 dage tilbage

 Så nåede vi SÅ langt. 1 uge og 1 dage tilbage. Soffy har været hos dyrlægen i dag og fik den sidste herpes vaccine og ormekur. Jeg har desværre ikke en naturlig tålmodighed, så denne gang ville jeg rigtig gerne se hvor mange hvalpe Soffy har i maven. Og på disse billeder kan man se fire hvalpe.
Der er to af dem som ligger oveni hinanden, så de er sværre at skelne fra hinanden.

 Soffy vejer nu 10 kilo og hun døjer virkelig med varmen. Hun er frisk i starten af gå turen, men så går vi langsomt hjem. Tror ikke jeg har oplevet at Soffy GÅR tur..;o)) hun søger skyggen og hun kan også finde på at ligge sig ned, for at få et lille hvil, inden turen går videre.
Soffy går pasgang, når vi er på tur, for så "larmer" mælkebaren ikke så meget...Hun er stadig super glad for mad og tigger ved bordet. Hun vil rigtig gerne have det mad vi andre spiser. Hun er også stadig rigtig glad og vil gerne lege. Men ikke så længe. Hvalpekassen kommer på plads i dag og fra på søndag begynder jeg at tage temperatur på hende..;o))
Ihhh... hvor jeg glæder mig..;o))
Sandy er lidt forvirret over Soffys opførsel/væremåde. Men Sandy er selv lidt ude af balance, da hun er i sin anden løbetid. Hun bliver nok overrasket over hvalpene, når tid kommer ..;o))

Ingen kommentarer: