onsdag den 19. juni 2013

Soffy 3 uger

 Nu er der endelig gået 3 uger af 9 ugers drægtighed..;o))
Tiden går langsomt, men første tegn på drægtig viste sig i mandags, hvor Soffy gik fra sin morgenmad, uden at have spist op... Jeg havde dog først ventet det i morgen torsdag, men det skulle være mandag. Hun har ikke spist op siden og jeg skal love for, at hver lille kugle bliver tykket godt og grundigt... ;o))
 Gåturene for Soffy er desværre ikke så lange, da hun stadig ikke er rask med poten...;o((
Men et par ture på ca. 30 min. om dagen, er okay for hende.
Her er mine søde hundepiger ..;o))
 Sandy nyder solen, varmen og at jeg er hjemme hos hende hele tiden. Det bliver slemt den dag, jeg skal til at gå på arbejde igen. Men det tager vi til den tid.
Soffy nyder nu også solen rigtig meget, men lige på billeder er hun gået i skygge ved havemøblerne..;o)) 

Ingen kommentarer: