torsdag den 27. september 2012

Smiling Sandy 10 mdr.

 Så blev min smukke sheltiehvalp hele 10 måneder (altså det er først den 03.oktober 2012, men der er jeg jo i Tjekket sammen med Soffy til AGVM) 

 Så stille og fredfyldt hun her ser ud på billederne, lige så glad, legesyg og alle vegne er hun..;o)) Sandy elsker at lege med legetøj og hun elsker når jeg kaster det og hun skal hente det.. hun er bare hurtig. 
 Sandy er en hund med gang i... og gerne gang i den hele tiden.. hun har dog en tænd/sluk knap, når vi er hjemme. Men når vi er på tur eller til træning, så er der kun et gear og det er fremad. 
Sandy elsker at træne og hun siger bestemt ikke stop. Hun er desværre heller ikke stille i sin mund.. hun kan godt lide at fortælle, at det er sjovt, eller det går for langsomt..;o)) Hun er utrolig lærenem og gider gerne øvelserne igen og igen.. Det er jo ingen hemmelighed at vi så småt kigger på agility og hun er super dygtig. Sandy går også til lydighed og der er hun også super dygtig. Jeg klager ikke over den arbejdsiver hun besidder, for det er da bestemt en gave. Jeg glæder mig så meget til at komme mere igang med hende både til lydighed og agility. 
Når det en gang bliver forår/sommer igen, vil jeg prøve at udstille hende.. så må vi se hvad vi kan få ud af det. Hun har jo noget af en haleføring når det går fremad...;o))) Men dejlig det er hun. 

Ingen kommentarer: