mandag den 2. april 2012

Besøg hos brormand på Fyn

I dag mandag den 02.april tog Kristine, Soffy, Sandy og jeg en tur til Fyn, Ringe. Vi skulle på besøg hos Hanne og Shaney. Hanne og jeg skrev lidt frem og tilbage angående hvilken dag vi nu kunne begge to og blev enige om at det skulle være mandag i påsken.... hm.. men hvilken mandag..før eller efter. Min overbevisning var selvfølgelig i dag .. men Hanne´s var på næste mandag. Jeg skrev en besked til Hanne om at vi ankom kl. 0930.. og ca. 15 min. før ankomst skriver Hanner retur " Idag ????". Og ja, det var i dag. Hanne var overbevist om, at det var næste mandag. Men heldigvis var både Hanne og Shaney hjemme.. pyha... ellers var turen jo noget forgæves. Men det var dejligt at det kunne lade sig gøre..;o)) Glæden og genkendelse var gensidig mellem Shaney og mig... ;o))
Vi gik en dejlig tur rundt om søen i Ringe med alle hundene og her skulle de selvfølgelig sidde pænt de to.
Hjemme igen gik den vilde leg, nogen gange kunne vi næsten ikke høre hvad vi selv sagde, så meget larmede de i leg de to små..;o)) Endnu et billede skulle i hus og det var lige så svært som da de var små.. de ville bare ikke sidde stille.
Men jeg synes nu dette billede blev rigtig godt af Sundown Shaney og Smiling Sandy..;o))
Neden under er der en film hvor de leger ved søen.
























Hanne har også får og små lamsebasser, så dem skulle vi selvfølgelig også se på.











Kristine blev forelsket i denne lille fyr - "Lillelam"





Tak til Hanne og Shaney for en hyggelig dejlig dag. ..;o))






Da Soffy og jeg var til Rallyprøve i Greve havde Johanna en af Pia´s hvalpe med som er kusine til Sandy. Johanna har begge hanner som er far til både Sandy og Mini..;o))

Ingen kommentarer: