onsdag den 25. januar 2012

7½ uge - Besøg på plejehjem og arbejde

Nu er der ikke mange dage tilbage... suk og hulk... før disse skønne drenge rejser fra os. Det bliver jo både en glædelig og sørgelig dag på lørdag. Men jeg ved at de kommer til at få et fantastisk liv i Sverige hos Alexandra og Susanne.












I formiddags har jeg indfanget hvalpe hele tiden. De fandt hele tiden et smuthul , så de kunne komme ud og lege med Soffy i stuen, de har fundet ud af, at det er sjovere på den anden siden af hegnet....;o))



Soffy elsker sine børn og Soffy elsker at lege med dem.. om det så skal være gennem hegnet..;o))Sqy vil UD... og lege på den anden side af hegnet
Smukke Safety..;o))









Sandy på balancebommen.....



Sqy på balancebommen
..Og Safety på balancebommen.. det var bestemt ikke nemt, at få dem til at gå lige på bommen.. Der blev taget rigtig mange billeder, før disse kom til..;o))
Frække Sqy.. som nok skal fortælle sin mening...
En træt Safety efter leg i haven
Safety og Sandy har fundet hinanden i kurven.. nu skal der soves






I eftermiddags har vi været på besøg hos min far, som bor på plejehjem. Det er da bare utroligt, som sådan et par uldtotter kan vække glæde hos de gamle. Smilet og den søde stemme kom straks frem..;o))



Jeg ville ønske jeg ikke boede så langt væk fra min far, for så ville jeg komme forbi noget oftere med hundene (Soffy og Sandy)



Igen på turen til Roskilde (plejehjemmet) kunne vi høre Sqy i buret.. han vil bare ikke være i bur i bilen. Men heldigvis faldt han til ro, dog i Kristines arme, for vi bagefter skulle en tur til København på Allan´s arbejde og hilse på hans kollegaer. Der var ro i buret på vej hjem og Sqy sov i buret..;o))

Ingen kommentarer: