søndag den 7. august 2011

DKK Vejen

Afsted igen med campingvognen på krogen.. denne gang til DKK Vejen. Vi valgte denne gang at bo på Ribehøj Camping, da der var optaget på selve stævnepladsen, men det var vi nu ikke kede af, for der var godt nok hyggeligt...;o))
Torsdag starter vi med AGÅ.. Soffy den lille skid slår vingerne ud og springer feltet over på bommen.. tilbage med hende.. disk.
SP3 er hun dygtig og vi bliver nr. 2....;o)) (film)
http://www.youtube.com/watch?v=g1j_pYmloFI
AG3 er hun dygtig igen.. hun lytter og vinder klassen og vinder samtidig CACIAG... Jubii.. endnu et mål er nået...;o)))
http://www.youtube.com/watch?v=LoWBgks5sU4
..er dog ikke helt tilfreds med feltet, da jeg synes hun er meget hurtig af.. men dommeren så poter på feltet, så den var god nok.
Vi havde tilmeldt i et ekstra AG3 løb, der får vi en vægring på vippen, da Soffy mener jeg tilbyder hende slalom. Efter løbene kører vi til Vejle og besøger Lillian og Danni.. hmm hjemmegrillet burgere.. tak for mad..;o))
Fredag var en dårlig dag... ;o(( 3 x disk
AG3 - disk bomfejl
SP3 - disk.. 2 x slalomfejl og jeg vælger at løbe videre
SPÅ - disk .. jeg glemte banen.
Da vi kom tilbage på campingpladsen grillede vi dejligt kød.. vi var ca. 20 agility mennesker, hvor var det hyggeligt..;o))
Lørdag var straks meget bedre.. AGÅ fejlfri og bliver nr. 7. I SPÅ er vi også fejlfrie og bliver nr. 8 (film)
http://www.youtube.com/watch?v=sekYnGYhEWc
Her kom der lidt ekstra til DM-kontoen og 4 point til Årets All-round Hund.
Dagens sidste løb AG3 bliver vi disket, da Soffy taget et forkert spring, da jeg vender for tidligt efter vippen.. øv. Efter løbet går jeg hende selvfølgelig af og hun kommer i buret. Da vi pakker sammen og skal retur til campingpladsen.. halter Soffy.. ???? hvorfor gør hun så lige det.. der var intet efter løbet...men måske alligevel har hun slået sig på et eller andet på banen. Hun ville i hvert fald helst ikke støtte på venstre forben.. og hun var halt i op til flere dage efter.. (er dog kommet på toppen igen...;o)))

Ribehøj har deres egen restaturant og den skulle vi selvfølgelige besøge.. vi var 24 agilityfolk og igen var det super hyggeligt og enormt lækkert mad.. det er nok ikke sidste gang vi besøger den..;o))
Søndag var der ingen agility for Soffy.. Vi lod hende blive hjemme i campingvognen for at få noget hvilke og tog ind til Vejen og heppede på de andre. Eva tilbød mig at løbe en tur med Speedy og det ville jeg selvfølgelig gerne.. Speedy var sød at løbe med.. tak for turen Speedy. Måske vi gør det igen en anden dag...;o))


Ingen kommentarer: