søndag den 8. august 2010

Sydöstra Skåne Agility

En dag i løbet af foråret spurgte Emelie mig om vi kunne tænke os, at komme til Sydöstra Skåne til stævne og så kunne vi jo samtidig se hvor Sidney bor. Altså kørte vi afsted fredag til Sjöbo til stævne.
Det var fredag aften det startede og der var kun AG kl. 3.
De små lagde ud og der skulle holdes godt fast i hunden hele banen igennem, der var en del svære fælder og vi klarede dem... men alligevel fik vi en vægring ved A...kan ikke lige forstå, hvorfor Soffy ikke ville på A når jeg også var der... men vi kom i mål og blev alligevel nr. 6 med 5 fejl... der var fire som gennemførte banen med 0 fejl. (film)
http://www.youtube.com/watch?v=1GFnIPOyNBM
øv...ingen cert til os.

Vi var blevet inviteret på grill fredag aften og efterfølgende kørte vi hjem til Jens og Emelie, hvor vi hyggede os inden vi gik til køjs.
Lørdag skulle vi til SP3... igen en svær bane..... jeg sendte Soffy i tunnelen og skulle hurtig ned og lave blind skift, men mine fødder ville ikke det samme som kroppen, så jeg faldt og slå mig...op igen og afsted... man taber lige koncentrationen efter sådan et fald... da vi kommer til hjulet er jeg for langt fremme og Soffy løber udenom... og det gør hun flere gange og så bliver man disket... (film)
http://www.youtube.com/watch?v=hBsd_gJFenw

Dagens sidste løb var så AG 3.. skulle vi have cert denne gang...nej... Soffy river en pind og vi ender på en 14.plads... (film)...øv.. vi må til Sverige igen til næste år og se om vi kan bliver Svensk agility Champion
http://www.youtube.com/watch?v=QZuu4_DwZ1c
Et rigtigt hyggeligt stævne som vi gerne vil opleve igen... tak til Jens og Emelie for husly og mad.

Ingen kommentarer: