onsdag den 3. august 2022

Snuggy vokser og bliver stor og smuk

Snuggy vokser med lynets hast. 
Jeg kan næsten ikke kende min egen hundehvalp fra jeg hentede hende. Utrolig forandring der sker på så kort tid. Men jeg er stadig meget fan af hende. 
Hun har stadig et dejligt sind og er sød og glad. 
Vi er nu startet på lidt hvalpetræning og det går rigtig fint. Jeg ville ikke starte tidligere da jeg synes hun skulle komme godt ind i vores liv og falde til med vores gang og gøren. Og selvfølgelig blive venner med Sandy og Simmy. Dog er Simmy ikke fan af Snuggy endnu. Men vi lader tiden gøre sit -  det skal nok komme ❤️🐾

Nye venner - Eigil, HipHop og JubiiLee 
Snuggy 3 måneder 
Et hvil i skyggen med rotte. 
En god lur efter en dejlig oplevelse 
Min lille Snuggy som er blevet stor 
En fælles gåtur - der er plads til forbedring 
Snuggy 4 måneder 
Det ser meget godt ud med tre på stribe 
Snuggy på tur i Sagnlandet 
Ny lille ven - Eigil 
Så er de afsted igen - alle tre 
Sødeste lille Snuggy ❤️

Træt hundehvalp på camping 
Lille fjollehoved 

 Simmy og Snuggy spiser ben - næsten side om side

Ingen kommentarer: