fredag den 3. december 2021

Min bedste Sandy bliver 10 år

I dag er det Sandys 10 års fødselsdag....Jeg kan slet ikke forstå det. 
Sandy er min første sheltie som bliver 10 år. 
Wendy blev lidt over 9 år. Soffy blev 9,5 år. 
Så Sandy har slået rekorden herhjemme med sin 10 års fødselsdag for mine sheltier. 
Og Sandy holder mange år endnu..;o)) 
Sandy er stadig super frisk og rask til lange gåture i skoven, hendes hastighed er bestemt ikke blevet mindre. 
Og hun elsker også stadig at træne, om det er tricks, fitness eller NoseWork  - så er hun altid klar. 
Jeg elsker hun er blevet så rolig og kælen herhjemme. 
Min helt specielle træningsmakker - jeg har lært så meget af dig - især omkring adfærd ikke mindst. 

Du er en meget smuk hund i mine øjne. ❤️

I dit rette element - NW
Din bedste gåtursmakker - Simmy 
Mere NW - du er så dygtig 






Tillykke til min smukke Sandy - også tillykke til Sqy og Shaney. 
 

Ingen kommentarer: