mandag den 13. maj 2019

Hvalsø Cup 2019

 Hvalsø Cup 2019 har været en speciel en af slagsen. Forstået på den måde, at Simmy skulle være deltager til stævnet. Vi har jo været ude af gamet 1,5 års tid, så jeg var meget spændt på hvordan det skulle gå. Samtidigt med skulle den lille hund også debuter i klasse 2. Mit højeste ønske var at Simmy skulle have det sjovt uanset resultater..;o))












 Dog endte det ud i et fejlfrit SP2 løb, hvor hun bliver placeret som nr. 2 og får en pind i bogen.
Jeg var meget glad og Simmy havde det skønt på banen. 
Film af vores SP2 løb om lørdagen nedenfor. I AG2 om lørdagen bliver vi disket, da Simmy vælger at bytte handlingen om på to spring. Vi løber bare videre som om det var sådan det skulle være.






Søndag meget sent om eftermiddagen skal vi have vores første SP2 løb. Simmy får en væring ved en tunnel da hun ikke er helt låst på den og ser jeg stikker af, så hun løber med mig. Ellers en dejligt løb med rum og plads og flow.
Vores AG2 får vi også en væring ved tunnel. Jeg får presset lidt i linjen og hun løber forbi. Vi ender alligevel med at blive nr. 2, da der ikke var nogen fejlfrie i klassen..;o))
Jeg har været meget tilfreds med Simmy og rigtig meget glad over vores løb. Og jeg er meget glad for at være tilbage på banerne - som jeg har haft lidt forbehold til.
Men nu glæder jeg mig til vi skal afsted igen og det bliver til Viby..;o))




Jens Nilsson fra Sverige var inviteret til vores stævne som udenlandsk dommer.
Glæden var stor, da Jens er gift med Emelie - som har købt Sidney af mig i 2008.
Hele familien kom til Danmark i denne weekend og det var så hyggeligt.

 
Lille Lykke løb juniorklassen med Sidney og de var så dyglige.
Meget glad lille pige som løb så fint

Emelie løb kl.3 med Sidney og de havde et super godt springløb, som ender med at Sidney bliver Dansk Spring Champion...;o)))
Kæmpe tillykke til Emelie og Sidney.


Anette og Torbjørn havde også taget den lange vej fra langt oppe i Sverige og helt ned til Danmark. Så dejligt at de også ville komme..;o))
Her er de smukke drenge Sony og Smarty.
Som blev glade for at hilse på os - skønt med gensynsglæde.

Det er så dejligt når "mine hvalpe" kommer til vores stævne og i år kunne vi præsentere hele 8 hunde fra vores kennel..;o))

Alle hundene var dygtige og havde nogle fine løb og placeringer i weekenden.
Vi er helt bestemt stolte over jer alle..;o))

Her har vi de yngste fra 2015 - som lige om lidt fylder de 4 år.
SummerwarmSpicey aka Shady, SummershineSimmy, ShadowSmokey og Sound of Sony.

SableSidney/2008  SmilingSandy og SundownShaney/2011
 
Alle 8 hunde på række og geled i fødselsrækkefølge
Sidney, Sandy, Shaney, Smarty, Smokey, Shady, Simmy og Sony

Ingen kommentarer: