lørdag den 10. november 2018

Færdighedsprøve 2 i Lazihallen

I foråret deltog vi en FP1 i Ringsted - en masse tricks som hundene elsker at lave.
De bestod begge og det gav blod på tanden til at træne videre til FP2, men alligevel synes jeg at det først skulle være forår 2019.
Men sådan skulle det ikke gå. Vi har trænet og trænet og der er stadig nogle øvelser som driller os.
Jeg melder normalt ikke mine hunde til nogle konkurrencer før jeg ved, at de har forståelse og kan øvelsen. Men det skulle altså alligevel være i dag.
Hornbæk HTM klub afholdte klubprøver i Lazihallen. Og vi valgte også at deltage.
Det endte ud i rigtig fine point, som jeg er glad for og tilfreds med.
Men som det kan ses, så er der stadig 3 øvelser som driller.
Men nu har vi jo masser af tid til at finpudse øvelserne.
Og så må vi se om vi begynder at kigge på FP3.





Ingen kommentarer: