lørdag den 11. august 2018

Uofficiel FP 1 + 2 prøve og holdet "Last Minute"

Med en lille smule pres fra Helle, så meldte jeg hundene til en uofficiel Færdighedsprøve 1 + 2 i dag for at støtte det danske HTM-landshold som skal til et stort stævne i Schweiz.


Jeg kunne jo så fortælle Helle at ingen af mine hunde er klar til FP2. I marts bestod begge hunde FP1, så derfor var det blevet tur til FP2. Men det betød ingenting, dette var jo en uofficiel prøve, så havde vi noget at øve på - og det havde hun jo ret i.
Majbritt kontaktede mig og spurgte om vi ikke skulle danne et hold, som jeg syntes som en god ide, holdet kom til at hedde "Last Minute"
For at deltage i hold-gamet, skulle der være 3 hunde på holdet og på 2 forskellige niveauer.
Ingen problemer her, Simmy fik fornøjelsen af FP1 igen.


Sandy var først oppe og som jeg vidste, så er der mange øvelser hun ikke kan alene endnu, hun skal støttes og hjælpes. Men det var nu sjovt alligevel, og Sandy nød det SÅ meget.


Dernæst var Simmy oppe og jeg skal love for at den lille hund var på og hun nød også vores samarbejde SÅ meget... endelig skete der noget. Når man intet har lavet i over 6 måneder, så var hun begejstret over at lave tricks som hun virkelig synes er sjovt.


Man kunne også samle stjerne for en masse sjov og spas under prøven. Og dem med de fleste stjerner kunne opnå en ekstra præmie.


Da der var præmieoverrækkelse blev jeg rigtig meget glad da Simmy og jeg blev kaldt op som nr. 2 i klassen - super søde lille Simmy havde jo gjort det godt.


Sandy blev ikke kaldt op og det overraskede mig ikke. Jive, vores hold kammerat blev heller ikke kaldt op.


Der var to hold som blev kaldt op til præmie for begge hold havde opnået 12 stjerner.
Majbritt og jeg talte om at det havde vi da vist også, så da vi fandt vores dommersedler og fik talt sammen, så havde vi også 12 stjerner. Og det blev vi så også belønnet for..;o))


Super hyggelig dag i hundens tegn - dejligt at være ude igen..;o))




Simmy og Sandy med deres præmier for nr.2 i FP1 og flest stjerner.

Ingen kommentarer: