søndag den 17. september 2017

KAF cup 2017

Så blev det sensommer og vi kørte en tur til Hornbæk til KAF cup. Sandy var meldt til de to AG3 løb - begge blev løbet om lørdagen, så der var mere tid til finaleløbet om søndagen.
Simmy var tilmeldt to løb om dagen.


Sandys første AG løb var jeg faktisk tilfreds med. Hun springer dog A men hendes bom og især hendes vippe var jeg meget glad for..;o)) Hun tager også lige en tunnel for meget til sidste, men jeg er bare glad for hendes vippe.






Efter 7 timer skal hun løbe det sidste AG løb og jeg synes bare at 7 timer mellem to løb er bare for lang tid..;o(((
Og det kunne man desværre også se på resultatet. Havde ellers varmet hende godt op og lavet en masse gode kontakt øvelser. Men nej... intet A og ingen god vippe - et meget rodet løb især fra min side. Øvøv.


Så blev det tid til at Simmy skulle løbe AG1 - Simmy fik en enkelt væring. Hun er på vej frem og jeg kalder på hende, men hun ser desværre ikke springet på vej tilbage, men hun havde nogle flotte felter. Simmy bliver nr. 4.


I SP løbet er Simmy en stjerne og løber fejlfrit og får en delt 1.plads. Og får sin 3. SP-pind.
Jeg er lidt i vejen for hende to gange men det går heldigvis.




Søndag tager vi afsted igen, og Simmy skal starte med et SP løb - desværre to væringer. Den første ved slalom - synes ellers jeg kommer frem og hjælper hende men var åbenbart ikke nok. Efter regn om morgen var banen meget glat og mudret og hun glider efter et spring og får en væring ved næste spring. Ellers fin fart på. Hun bliver nr. 3.












Tre fine hunde

Efter vores springløb spiste Jens og jeg frokost og kørte derefter i skoven hvor vi gik en tur på en times tid - vi havde Smokey med..;o)) Dejligt afbræk på ventetiden til næste løb.


Da vi kommer tilbage er der stadig gang i finalen til årets hund. Og derefter blev der bygget bane om til AG1. Simmy var endnu en stjerne og løber det bedste hun har lært og vinder klassen og får sin sidste AG-pind..;o)) jeg er så stolt og glad for den lille hund.




To meget glade piger - Simmy vinder klassen og Smokey bliver nr. 2.

 
Lille Simmy med sine to guldmetaljer


Ingen kommentarer: