mandag den 21. august 2017

Tur til DCH Højme

Turen til Højme med Tina var total hyggeligt. Det er første gang at vi har været af sted sammen uden Bonnik og Allan, og det er helt klart at det sagtens kan gentages..;o))
Vi boede i en hytte på DCU Odense city camping. Den passes så fint til os og vores hunde. Og der var 10 min i bil til stævnepladsen.


Resultatmæssigt er det ikke rigtigt noget at prale af. Begge hunde var tilmeldt 2 løb lørdag/søndag og alle 8 løb blev til disk. Ikke det fedeste men jeg havde mange gode momenter med min lille Simmy, som altid er klar og frisk til agility. Hun løber med en iver og glæde og giver sig fuldt ud, så uanset hvad resultatet bliver så kan hun stadig få mig til at smile når vi kommer over målstrengen. 


Vores fejl er bestemt ikke Simmys skyld, men mig som ikke får støttet hende nok. Hun mangler stadig en masse erfaring og rutine men hun er ikke stresset og laver fejl men gør sit allerbedste. Jeg glæder mig allerede til næste stævne med hende som bliver til KAF til september.


Sandy var meget stresset i denne weekend og jeg blev nok lidt ked af det. Hendes felter er blevet så meget bedre til træning, men hun kan ikke rumme det når vi kommer til stævner. Lørdag sprang hun ALLE felter. Om søndagen havde vi nogle ok løb hvor hun var mere kontaktbar. Hun havde sin bom og vippe - dog springer hun af før den er i jorden og det giver fejl. A springer hun højt fra så hun bliver sat tilbage. Ellers var løbet ok jeg fik handlet som planlagt.
Sandy har to AG-løb tilbage på sæsonen - KAF til september.



Ingen kommentarer: