mandag den 5. juni 2017

Stævne i Ribe



Så blev det fredag og vi tog afsted igen mod Jylland - Ribe Hundevenner. Altid hyggeligt og super godt stævne med søde hjælpere og dygtige dommere.
Vi var igen en del fra Hvalsø Hundevenner som var taget vest på, og igen havde vi hygge på højt plan i vores telt - eftermiddag og aften til hygge og god mad og drikke.


Sandy var ikke tilmeldt så mange løb, men det blev da til 4 løb på 3 dage.
Lørdag AG3  - disk - jeg står forkert og hun tager et forkert spring. En træk og slip bane, men spændende alligevel. Hun springer desværre også A - så retur med hende.


Søndag løb Sandy AG3 - disk - hun løber for langt frem og tager et ekstra spring. Springer A og retur med hende. SP3 tager hun en tunnel alt for langt fremme - disk. Igen en træk og slip bane.


mandag AG3 - et lidt rodet løb og hun springer igen A - retur med hende. Generelt er jeg tilfreds med Sandy og hendes løb - det er mig som er lidt rusten i klasse 3 løbene. Men at hun springer sit A - er på hendes egen regning. Hun er SÅ dygtig til træning. Jeg vælger at tro, at hun nok skal tage det en dag første gang, hvor det ikke skal tages om. Hun er bestemt blevet meget bedre med bommen og vippen i denne weekend i forhold til Hvalsø og Viby.
Så en dag, har hun alle tre feltforhindringer som bliver godkendt og så kommer det andet også.
Jeg har ikke opgivet kampen om det sidste AG-cert. endnu men håber alligevel at det bliver her i 2017. Nu må vi se ellers overlever vi nok også det..;o)) jeg er blevet SÅ glad for at løbe med Sandy igen og hun er også glad.


Lille Simmy vokser med opgaven og hun er stadig en fantastisk lille hund med en utrolig energi og power. Jeg elsker at løbe med hende..;o))


Vi fik ingen pinde i bogen i denne weekend, men tre løb, hvor det var lige ved og næsten.
Det gør nu ikke noget at det ikke går så stærkt for vi har stadig mange ting som skal på plads inden vi er klar til klasse 2. Hun har fået lidt for travlt med at komme af bommen, så i et par af løbene sætter jeg hende retur på bommen. Hun har også lidt for travlt i nogle tilfælde når hun skal i slalom, det kommer an på hvordan tilgangen er - så løber hun forbi eller i port 2. Så vi har lige lidt at træne på de næste par uger inden vi skal til Dania Cup i Hørsholm.


Alligevel kommer der her lidt film af de løb, hvor det var lige ved og næsten..;o))






SP1 lørdag








SP1 søndag






AG1 mandag





Ingen kommentarer: