mandag den 3. august 2015

Dagen derpå...

Det blev en lidt stille aften i går da vi var kommet hjem fra dyreklinikken efter vi havde sagt farvel til Soffy....snøft
Hun sover i mine arme
 
 
Her er lidt underholdning fra hvalpene.. som bragte smilet tilbage..;o))

Fem stykker som flader ud efter morgenmad

Knirke søger skygge i Pernilles trøje

Den sødeste lille Mini.. som er gået omkuld på det kølige græs

Zobel er lige vågnet

Var der nogen der sagde noget til mig.... Mini

Zobel og Prins har fundet hinanden... igen igen

Møde med coladåse - Sorte

Vi har ikke kamphaner herhjemme.. men kamphøns..
Sorte og Knirke har deres kampe med knur og lyd.. de er farlige

Stolt Knirke

En vandflaske

Kuk kuk Zobel

Vi er startet på Elefanttræningen

Lene har taget en cykelkurv med  - med låg - den glæder vi os til at skal bruge... snart

Knirke på punktpude.. Mini er med på en kigger
I morges havde de endnu en god leg i stuen
Prins og Sorte

Denne gang er det Prins som er ved at nedlægge Sorte

I dag er de blevet præsenteret for buret... Sandy synes også det skulle tjekkes ud og det tror jeg hun fortrød... alle 5 gik efter hende..;o))

Og selvom Sandy gik ud, så skulle det lige undersøges
Hej mor

Skal vi lege ?

De er da bare søde..;o))
Mini og rotte - dejlig hovedpude 

Hvalpene faldt i søvn i haven i buret efter leg og spisning. Så de blev bragt tilbage til stuen i buret.
De vågnede knap nok

Skønt at vejret er blevet sommerligt.
Nu ved jeg godt hvor jeg skal sidde henne.. det er SÅ hyggeligt

Zobel ved at nedlægge en gris...mon hun ønsker flæskesteg til aftensmad

1 kommentar:

Helle sagde ...

Jeg nyder at følge hvalpene på bloggen :-)