søndag den 11. maj 2014

Stævne hos Hillerød Hundevenner

I dag tog Sandy og jeg en tur til Hillerød. Dejligt at skulle til stævne uden at være hjælper eller arrangørende klub..;o))
Vi skulle starte den første klasse AG3. Og skulle løbe som nr. 6. En svensk dommer havde designet banen. Den var "lidt" tæt, men alligevel en spændende bane. Sandy den lille hundeprut.... springer feltet på bommen... iihhhhh.... altså. Troede det var overstået. Alt andet var fint... øv.
http://youtu.be/rNYGLIpglB4

Næste løb var SP3 og det er ellers en god løbebane, men Sandy tager ikke spring nr. 3 og fortsætter i tunnelen. Jeg mister fuldstændig fokus og prøver at samle mig selv op igen til at løbe videre. Da hun så går forkert i slalom.. så gider jeg faktisk ikke at løbe videre. Hun kan selvfølgelig mærke til på mig og gør bare af mig. Så vi går ud af banen, før vi er færdige.

Så sidder vi og venter næsten 5 timer på en åben klasse.... men nej nej nej... denne gang springer hun Aét og jeg beder hende om at tage det igen... igen springer hun feltet. Jeg må nok indrømme, at jeg var noget vred, irriteret, ked og frustreret da vi går ud af banen. ØV for er det bare ØV.

Jeg er lidt glad for at der er 2½ uge til stævnet i Viby. Vi må have balancen op i haven og vi starter simpelthen bare forfra. Den lille hund har desværre fået unoder omkring felter, når vi er til stævne.. Hun bliver grebet af stemningen og hører slet ikke efter hvad jeg siger til hende... og hun snyder selvfølgelig ikke når vi er til træning.

Ingen kommentarer: