søndag den 20. januar 2013

Hæderstegn og hæderspris

Den 01.december 1986 fik jeg job hos Københavns Politi. Jeg har været vidt omkring siden da, og arbejder nu for Midt- og Vestsjællands Politi i Roskilde. Jeg har oplevet utrolig mange tinge. Den 01.december 2011 havde jeg 25 års jubilæum. Men har først fået mit hæderstegn den 09.januar 2013 til vores nytårsparole, da man skal være ansat i 25 år fra sit 21.år, så jeg har faktisk været ansat i 26 år..;o))
I går lørdag var jeg til uddeling af Hæderspris for idrætsudøvere i Lejre Kommune, som har opnået en særlig idrætpræstation i 2012.
Vores formand Knud, havde indstillet Soffy og mig for vores fine  guldmedalje til VM 2012 i Tjekkiet.
Det var selveste borgmesteren der overrakte diplom, blomster og en gave til hver.
Der var mødt rigtig mange mennesker op og der var omkring 40 idrætsudøvere, der fik overrakt en hæderspris. Helle Louløs var så sød, at tage med mig til Osted Hallen. Tak for selskabet..;o))
Soffy snuser til blomstene..hvad er mon det for nogen
Fine Soffy med sine blomster, gave og diplom..;o))
Og lige et fint billede fra en dejlig skovtur med mine søde hunde..;o))

Ingen kommentarer: