mandag den 27. august 2012

KAF CUP 2012

Lørdagen morgen tog hundene og jeg nordpå .. til KAF på deres nye træningsbaner, til et to dagsstævne med klasseløb. Soffy skulle løbe 4 klasser hver dag - 2 spring og 2 agility.

Jeg var jo noget spændt på om Soffy´s traume om vippen var væk efter hun var blevet behandlet i sidste uge. Der var ikke så mange i klasserne, men det var nogle super gode baner alle 8.. masser af udfordringer og handling.
Vi startede med SP3-1 og Soffy kommer fejlfri i mål og bliver nr. 2. Første AG3-1 løb - jeg havde en super fed fornemmelse da vi  kommer i mål.. Soffy havde sine felter og hun tog VIPPEN..;o))  men desværre sprang Soffy ud af 2.sidste port og vi bliver selvfølgelig disket... øv øv det havde jeg så ikke set.
Sidste SP3-2 på dagen er Soffy også fejlfri og bliver nr. 1.. ;o))
Der er desværre ingen film på disse løb, da mine filmoptagere ikke kunne betjene mit ellers lille fikse kamera..;o))
Dagens sidste AG3-2 - ender desværre også med en disk. Da Soffy springer af bommen..;o(( tilbage med hende. Alt andet var bare supert fra den lille hund.. øv synes banen og løbet var fint, så derfor kommer der film trods disk (film)
http://youtu.be/1rtyHS-wz4k

Søndag morgen ville Tommy og Olsen med til KAF. Vi startede igen med SP3-3 søndag og Soffy var fejlfri og bliver nr. 3. Dejligt med fejlfrit løb igen (film) jeg skal flere gange råbe af hende, så hun har en del buer.
http://youtu.be/c6t19bUH7Nk
AG3-3 laver Soffy samme fejl som om lørdagen.. springer bommen og tilbage med hende - disk... alt før og efter var godt incl. vippen (film)
http://youtu.be/YRpcAXb8I64
Vi slutter i spring klassen SP3-4 med at vinde klassen..;o)) (film)
http://youtu.be/x82FO-BgbWU
Stævnets sidste løb AG3 - 4, løber hun også godt.. har sine felter og vippe og så kommer hun ikke langt nok ud til et spring og løber med mig og tager et andet spring og bliver disket.. øv øv.
Så det blev et spring stævne til Soffy og mig i denne weekend. Vi træner lige lidt felter igen og lader op til DM i næste weekend som skal foregå i Roskilde sammen med Store Hestedag.

Ingen kommentarer: