mandag den 25. juni 2012

Soffy på landsholdet

 Endelig kom weekenden hvor vi skulle afsted til Ribe og første landsholdssamling skulle afvikles. Allan var behjælpelig med at køre campingvognen til Ribe... det er ikke lige min hofret at køre med den. Tommy, Olsen, Stine og Zuggi var også med.. Vel ankommet fredag aften og en tur på kroen og få god dansk mad. Retur til klubhuset, hvor der blev hyggeet med spil, grin og snak.
 Lørdag morgen blev det oplyst, hvem som skulle løbe til NM, som skal foregå i Norge - Oslo i august. Det skal foregå udendøres i år og ved en travbane. Min søde Soffy er med på holdet...;o)) dejligt, at hun skal være med denne gang og ikke være reserve. Dweet, Emsi og Prima skal også løbe på holdet..;o))
Vi fik yderligere den gode nyhed, at Soffy også skal løbe til VM, som skal foregå i Tjekkiet til Oktober. Vi ved bare ikke endnu hvad hun skal løbe om det bliver hold eller individuelt. Men det vigtigste er at vi SKAL løbe..;o))
Vi fik trænet på nogle baner som de kommende NM/VM dommere har tegnet og der blev også talt forventninger og målsætninger. Jeg kunne godt fornemme og mærkede en piblende følelse i maven, da vi sad og skrev det ned.. at IIIHHH... hvor jeg glæder mig igen, til at skal opleve at være på landsholdet endnu en gang.. det er vi meget glade for..;o)))

Ingen kommentarer: