torsdag den 19. maj 2011

FARVEL KÆRE WENDY

I dag har jeg sagt farvel til min elskede Wendy.
Wendy var min første drømmehund og hun har bare givet mig så meget. Kan ikke forstå at du ikke er her mere... kære Wendy, nu kan du løbe lige så meget du har lyst til ud over markerne efter fugle ..uden at få smerter
Wendy har været tapper til det sidste.. vi vidste ikke at hun havde så mange smerter og derfor er det gået så hurtigt med at tage den forbandet beslutning.
Wendy har været en fantastisk hund og havde et dejligt sind og temperament. Wendy var en super hundemor som har efterlagt sig 8 (9) vidunderlige hvalpe.
Wendy elskede at ligge i have og holde øje med det hele. Hun har altid set så majestætisk ud, når hun lå i haven. Wendy kom til skade for 6 år siden. Og har i perioder været halt- og smertefri.
Men har også haft mange lange pauser.
Alligevel kom Wendy meget langt i agilityverden , hvor hun opnåede at bliver springchampion og agilitychampion. Wendy blev også nr. 3 til DM i 2008. Wendy elskede at løbe agility.
Wendy elskede at arbejde og var også en fantastisk lydighedshund- hun bestod LP1 og LP2 og blev også Rallychampion.
Wendy havde et fantastisk drive og sagde aldrig stop.
Måske du finder et agility bane i skyerne..;o))
Kristine og Wendy
Kære Wendy - dit smukke dyr... jeg vil elske og savne dig i lang tid.. Synes ikke at 9 år er mange år for så dejlig en hund, du var... men det gjorde så ondt i mit hjerte, at se dig havde det sådan.
Jeg ved at du har det dejligt nu... og uden smerter...;o)))

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

åh Hanne ikke en sjov beslutning...men på den anden side dejligt at kunne sige farvel til hende med værdighed. Knus Tanja

Susanne sagde ...

Jag är så ledsen för er skull och evigt tacksam mot Wendy som gett mig Simpley.

Kram på er

Carina sagde ...

Øv, hvor trist, Hanne! Det er aldrig nemt at sige farvel til vores dejlige hundevenner - og dem var Wendy bestemt en af!
Varme tanker til dig. R.I.P. Wendy...

Bluedog sagde ...

Hvor er det trist at I har måtte tage afsked med søde, smukke Wendy, det gør mig virkelig ondt for Jer:o(

Kram og varme tanker
Vicky