onsdag den 23. februar 2011

INGEN HVALPE

Det er så trist, at jeg skal skrive, at Soffy går tom. Hun er i dag ved at "smide" hvalpene..;o((
Soffy har haft alle tegn på drægtighed og vi har jo også med det blotte øje, set liv i maven på hende.
Hun har dog den sidste uges tid ændret sin adfærd og jeg fik mistanke om, at der var noget galt... og det var der så desværre også. ... 10-12 dage før tid...;o(((
Hvorfor dette sket, er vi desværre ikke herre over.. vi kan ikke styre modernatur.
Nu må vi afsted til de grønne agilitybaner til maj... jeg ville nu ellers så gerne have haft ventet helt til juni, så jeg kunne nyde nogle små bløde nuttet hvalpe....men sådan skal det bare ikke være øv øv øv.

4 kommentarer:

Kennel-Shenaja sagde ...

Det gør mig virkeligt ondt at høre, jeg ved hvor meget du havde glædet dig, til der kom hvalpe.
1000 krammere til dig.

Knus Charlotte

Sofie Fjeldsted Olsen sagde ...

Aj, hvor I bare uheldige! Jeg ved at du havde glædet dig rigtig meget.
... men trøst dig med at naturen som regel har sine "grunde" uanset skuffelserne det må medføre.

De bedste hilsner fra
Sofie

Susanne sagde ...

Oh nej!!! Så himla tråkigt:((
Kram

Dorthe sagde ...

Øv, øv, øv - det er da godt nok en kedelig melding, nu hvor vi alle havde sat næsen op efter at se, hvordan et kuld Soffy hvalpe så ud.
Men naturen har jo nok haft en god begrundelse for, hvorfor det ikke skulle være. Nu håber jeg bare, at Soffy hurtigt kommer ovenpå igen.

Mange knus og varme hilsner herfra
Dorthe