lørdag den 19. juni 2010

Midsommer Cup






Denne lørdag kørte bilen incl. hunde og børn til Vor Frue til Midsommer Cup.
Jeg skulle løbe med både Soffy og Olsen i de klasser, hvor der var felter, altså 2 + 2.
Da Egon var skadet efter sidste weekend blev han forskånet for at løbe i dag. Kristine var selvfølgelig rigtig ked af det, men som plaster på såret, fik hun så fornøjelsen af at løbe med Soffy og et med Olsen. Og Joakim var sørme også med til stævne i dag, og han løb modsat af Kristine med Olsen og Soffy.
Soffy og jeg lagde ud med AG klassen... et godt løb med gode felter, som der var ro omkring... ingen overstresset hund, som sprang af som om en hoppebold..;o)) vi kom i mål på en tid 32,92 sek. og vandt klassen (film)
http://www.youtube.com/watch?v=cMOZ0CoQyfo
Det var også denne klasse, jeg skulle løbe med Olsen og vi havde også et super løb og vi kom i mål med en tid på 31,28 sek. og vandt også denne klasse..;o)) (film)
http://www.youtube.com/watch?v=ckiYSgL85Jk
I Fart og Teknik var Soffy og jeg igen fejlfrie... vi fik markeret felterne godt og grundigt og løb alt hvad vi kunne i fartdelen og kom i mål på 9,68 sek. og vandt klassen...;o))
Olsen glemte desværre at tage feltet på bommen, så jeg satte ham tilbage, og vi blev så disket, men vores tid i fart var 9,10 sek. og det var lige så hurtigt som den hund der vandt klassen for store hunde..;o)) han er hurtig den lille Olsen.

Joakim skulle løbe SP med Olsen og de var super seje de to, og kom fejlfri i mål og vandt klassen..flot af de to... og Joakim har aldrig løbet med Olsen før.
Kristine skulle løbe med Soffy i SP ... Kristine have nogle gode skift og var super hurtigt ...men de fik desværre to vægringer... det var syndt ... de gjorde det godt.

Dagen sluttede med Tunnel-kuller og denne gang var det Joakim som skulle løbe med Soffy...igen tog de kegler og vandt klassen... det var noget de kunne lide..;o))
http://www.youtube.com/watch?v=-q8CxhhCdoA
En stolt Joakim som gik til præmie overraskelse og så endda to gange med to forskellige hunde.. Flot min dreng.
Kristine fik så fornøjelse af Olsen, og det gik over stok og sten.. da de er ved at være færdige, er Kristine godt foran Olsen og Olsen løbe med Kristine og glemmer en tunnel... øv .. en vægring... og da de kommer til mål-springet løber Olsen udenom.. øv.. to fejl. Men de var gode de to..;o)) (film)
http://www.youtube.com/watch?v=fuk4cZKitzU

Til dette stævne var der også officiel Rally O konkurrence og jeg ville jo gerne gøre Wendy til Rally Champion.....Vi har et cert og mangler så derfor to stykker og denne dag ville måske indbringe nr. 2... Vi starter og Wendy hun var bare på.. hun gjorde alt hvad hun skulle og vi kommer i mål... Dommeren kommer hen til mig .. og desværre har vi lavet en øvelse forkert...øvøvøvøvøv... så mister vi ti point.. man skal have mindst 95 point for at få et cert.. Så vi må på den igen igen.. så to nye Rally stævner står og venter på Wendy og mig i løbet af efteråret. Men hvor er det dejligt at arbejde med min utrolige opmærksomme og dygtige Wendy hund...hun er stadig en stjerne..;o))

Tak til Dansk Hundeskole Roskilde.. for et super hyggeligt stævne.. og sikken en masse præmier vi fik med hjem.. dejligt igen at kunne få Soffys og mit samarbejde til at virke..så nu tror vi på det igen..;o))

Ingen kommentarer: